Jobs

Rendszertámogtás

A FlexiTon Kft könnyen igénybevehető, egykapus elérést biztosít a nagy tapasztalattal rendelkező mérnökeihez, akik képesek megoldani a felmerülő problémákat az előre definiált szintidőkön belül.

 A FlexiTon Ügyfélszolgálatának (CST) céljai a következők:

  • Magas minőségű technikai segítségnyújtás: a megfelelő megoldás a megfelelő időben
  • Maximális biztonság nyújtása az ügyfeleink részére
  • Közös nyelv és formátum létrehozása a még hatékonyabb kommunikáció biztosítása érdekében a felhasználók és a rendszertámogatási csoport között
  • Követelmények és rendszertámogatási módszerek standardizálása egy gyors és hatásos interfész biztosításához 

A FlexiTon Második Szintű Szolgáltatásai széleskörű karbantartási, üzemeltetési és hiba-megoldási csomagokat kínálnak az Ön ARIADNE termékéhez, ezért könnyedén ki tudja választani azokat az opciókat, amelyek a legjobban illeszkednek az Ön üzleti elvárásaihoz (5×8 órától egészen a 7×24 órás szolgálatásokig).

Egy kis ízelítő a választható szervízszolgáltatásokból:

  • Segítségnyújtás és probléma azonosítás távoli eléréssel

  • Account Management a kiválasztott szolgáltatásokhoz

  • Adat-minőség ellenőrzés és javítás

  • Rendszer adminisztráció, üzemeltetés (installálás, felhasználói jogosultságok kezelése, konfigurálás)

  • Új termékek/javítások installálása, akár a kiterjesztett szolgáltatási időablakban is

  • Térkép regisztrálás

  • Teszt környezet(ek) karbantartása, frissítése

FlexiTon Harmadik Szintű Szoftvertámogatása olyan komplex tevékenységeket foglal magába, mint:

  • Esetek rögzítése

  • Termék frissítések kibocsátása

  • Gyors és helyi javítások kiadása

  • Azoknak az eseteknek a megoldása, amelyeket 2. szintről eszkaláltak az ügyek bonyolultsága miatt, vagy mert valamilyen speciális szakértelemre van szükség a probléma felszámolásához

  • Ügyfelek támogatása közepesen, vagy nagyon nehéz komplex problémáknál. Kisebb hibák azonnali megoldása a Szolgáltatási Szintnek megfelelően, továbbá tanácsadás az ismételt hibaelőfordulás megelőzésére

  • Webes, Felhasználó, SuperUser, Adminisztrátor és Delta oktatások megtervezése, levezénylése, plusz telephelyen belüli, kezdeti kiemelt támogatás nyújtása

  • Standard, vagy Kiterjesztett támogatási időszak az Ön igényeinek megfelelően