FlexiTonEnglish version

FlexiTon Harmadik Szintű Szoftvertámogatása

 

olyan komplex tevékenységeket foglal magába, mint:

  • Esetek rögzítése
  • Termék frissítések kibocsátása
  • Gyors és helyi javítások kiadása
  • Azoknak az eseteknek a megoldása, amelyeket 2. szintről eszkaláltak az ügyek bonyolultsága miatt, vagy mert valamilyen speciális szakértelemre van szükség a probléma felszámolásához
  • Ügyfelek támogatása közepesen, vagy nagyon nehéz komplex problémáknál. Kisebb hibák azonnali megoldása a Szolgáltatási Szintnek megfelelően, továbbá tanácsadás az ismételt hibaelőfordulás megelőzésére
  • Webes, Felhasználó, SuperUser, Adminisztrátor és Delta oktatások megtervezése, levezénylése, plusz telephelyen belüli, kezdeti kiemelt támogatás nyújtása
  • Standard, vagy Kiterjesztett támogatási időszak az Ön igényeinek megfelelően