FlexiTonEnglish version

FlexiTon Második Szintű Szolgáltatásai

széleskörű karbantartási, üzemeltetési és hiba-megoldási csomagokat kínálnak

az Ön ARIADNE termékéhez, ezért könnyedén ki tudja választani azokat az opciókat, amelyek a legjobban illeszkednek az Ön üzleti elvárásaihoz (5x8 órától egészen a 7x24 órás szolgálatásokig). 


Egy kis ízelítő a választható szervízszolgáltatásokból:

  • Segítségnyújtás és probléma azonosítás távoli eléréssel
  • Account Management a kiválasztott szolgáltatásokhoz
  • Adat-minőség ellenőrzés és javítás
  • Rendszer adminisztráció, üzemeltetés (installálás, felhasználói jogosultságok kezelése, konfigurálás)
  • Új termékek/javítások installálása, akár a kiterjesztett szolgáltatási időablakban is
  • Térkép regisztrálás
  • Teszt környezet(ek) karbantartása, frissítése