Településeink komoly kihívással néznek szembe: vonzónak kell lenniük mind az idősebb és fiatalabb korosztályok számára, valamint a gazdasági szereplők felé is. Kedvező környezetet kell teremtsenek, amely támogatja a vállalkozásokat, az innovációt és a gazdasági növekedést. Források oldaláról pedig azt tapasztalhatjuk, hogy az EU úgy fektet be az ICT kutatásokba, innovációba, fejlesztésekbe, hogy azok a polgárok életminőségét javítsák és a fenntarthatóságot szolgálják.

A SmartCity alkalmazások olyan településfejlesztési elképzelések, amelyben a legkülönbözőbb információs és kommunikációs technológiákat (ICT) integrálják a település anyagi és szellemi javainak hatékony kezelése érdekében. A komplex filozófia látókörébe tartoznak a helyi hivatalok, iskolák, könyvtárak, közösségi helyek, a helyi közlekedés, telekommunikációs szolgáltatás, áram-, és vízellátás, szemétkezelés, és a működés minden olyan területe, ami a polgárok számára fontos lehet. Hozzájárul az innovációhoz, a fenntarthatósághoz és a települések vonzerejének növeléséhez, valamint lehetővé teszik az események gyors nyomon-követését és a felmerülő problémák kezelését.

Önkormányzati hibabejelentő portál

Az Önkormányzati interaktív hibabejelentő egy település térképére épülő elektronikus hibabejelentő alkalmazás. A lakosság könnyedén és egyszerűen jelezhet problémákat a közterületekkel kapcsolatban a hibabejelentő rendszer segítségével. Az összes bejelentetett hiba visszakereshető és nyomon követhető, a jelentéshez kép is csatolható. Az integrált rendszer lehetővé teszi a problémás területek, hibák és jelzett pontok vizuális megjelenítését a térképen. Ez segíti az üzemeltetőket és a fenntartókat, hogy gyorsan azonosítsák és megtalálják a jelentett problémákat.

 

Bejelenthető kategóriák:

  • Kátyúbejelentés
  • Közúti jelzőtábla probléma
  • Közvilágítás meghibásodása
  • Illegális hulladék bejelentése
  • Köztisztasággal kapcsolatos észrevételek
  • Játszótéri meghibásodás
  • Közterületi tárgyak rongálása
  • Közkifolyó meghibásodása
  • Csapadékvíz elvezetési problémák
  • Veszélyes fák, viharkár
  • Parlagfű bejelentés
  • Elhagyott gépjármű
  • Egyéb hibák

Memoriter - Temető Nyilvántartó Rendszer

A Memoriter rendszer segítségével leegyszerűsödik a temetők nyilvántartási feladatainak kezelése és lehetővé válik az ügyfelek korszerű tájékoztatása. A Memoriter használata a felhasználói oldalon nem igényel semmilyen egyedi szoftver környezetet, az alkalmazás az összes közismert internetes böngészővel használható.

A Memoriter alkalmazás használatával egyszerűvé válik a temető nyilvántartási feladatok megoldása és lehetővé válik az érintett polgárok korszerű tájékozódása.

A temetői adatok hozzáférése felhasználói oldalon nem igényel semmilyen egyedi szoftver környezetet, az alkalmazás az összes közismert böngészővel működik. A böngészés bármely szokásos sebességű Internet kapcsolattal megfelelően használható, mivel az adatforgalom rendkívül kicsi.

A nyilvános adatok korlátozás nélkül hozzáférhetők az érdeklődők számára, míg a védett adatok hozzáférése a jogosult felhasználók körére korlátozott.

Memoriter

Előnyök, funkciók:

  • Felhasználóbarát kezelőfelület
  • Párhuzamosan több gépen működtethető
  • Nem helyhez kötött a működése (csak Internet kapcsolat szükséges)
  • Egy elhunyt vagy egy sírhely keresése 1-2 másodpercet igényel
  • Kapcsolat a sírhely és az elhunyt adatai, sírfotó és a térkép között
  • Új sír helyének kijelölése Interneten keresztül
  • Tervezhető a sírhely váltás (lejárat idő figyelés)
  • Keresés az elhunyt nevére. Szótöredék megadása esetén már listából lehet választani nevet. A szótöredék lehet a vezeték-, vagy a keresztnév bármely összefüggő része. Ez a megoldás gyorsítja és segíti a keresett hozzátartozó megtalálását.
  • Új adatok rögzítése jelszóval védett Internetes kezelőfelületen keresztül, összesen 41 adat rögzíthető visszakereshetően, az alábbi csoportokon belül:
      • Elhunyt adatai
      • Elhalálozással összefüggő adatok
      • Temetés adatai
      • Sírhely adatai
      • Eltemettető adatai
      • Sírhelyváltó adatai
      • Síremlék állítással összefüggő adatok

MEMORITER REFERENCIÁINK:

  • Balatonfűzfői Városi köztemető,
  • Balf Köztemető,
  • Bábolna, régi és új temetők,
  • Bánfalva Köztemető,
  • Csém Községi Temető,
  • Fürgéd Község Temető,
  • Hajdúnánás Városi Temető
  • Hollókő Községi Temető,
  • Jánosháza Városi Temető,
  • Jászalsószentgyörgy Temető,
  • Jászárokszállás,
  • Jászberény Szent Imre temető, Jászberény Fehértói temető, Jászberény Új temető, Jászberény Református Temető, Jászberény Szentimre Temető,
  • Jászfényszaru Alsó Temető, Jászfényszaru Felső Temető,
  • Jászkisér Temető,
  • Kalocsa Temető,
  • Káló Községi Temető (feldolgozás alatt),
  • Komárom – Szőny Mocsai úti köztemető,
  • Kunszentmiklós Városi temetők (feldolgozás alatt),
  • Monori Evangélikus Egyházközség temetője,
  • Nagykónyi Temető,
  • Nagylóc község temetői,
  • Pátyi Római Katolikus Temető, Pátyi Református Temető,
  • Szálka Községi Temető,
  • Szanda Köztemető,
  • Szandaváralja Köztemető,
  • Sárszentmihály Római Katolikus Temető,
  • Szigetújfalu Községi Temető,
  • Szombathely, 7 városi köztemető,
  • Tiszafüred Városi Köztemető,
  • Zalaszentgrót, 7 városi köztemető,
  • Zsámbok Községi Temető

Köz-Tér - Térképi alapú hibaregisztrációs mobil applikáció

A hibaregisztrációs rendszerrel Ön, vagy munkatársa gyorsan és egyszerűen rögzíteni tudja egy internetes térképi környezetre épülő rendszerben az illetékes területen felmerülő, javítandó problémákat a későbbi teendők megtervezése, nyomon-követése céljából.

Mindezt megteheti egy internet hozzáféréssel ellátott mobil eszközzel a helyszínen. A tapasztalt hibáról készített képet feltöltheti a település térképére épülő elektronikus hibaregisztrációs alkalmazás segítségével.

Mobil eszközzel:

  • adat rögzítés tetszőleges “hely” pozícióhoz
  • táblázat mezőinek megfelelő adattartalom rögzíthetősége
  • gps koordináta automatikus rögzítése
  • fénykép készítése és feltöltése az adott objektumról

Asztali gépen:

  • a rögzített adatok egyedi lekérdezési lehetősége
  • táblázatos formátumú összesített lekérdezési lehetőség
  • táblázat és térkép közötti online kapcsolat
  • fényképek kezelése

Térképes szolgáltatások:

  • utca szintű térkép
  • műhold térkép
  • cím keresés
  • POI keresés

Előnyök, tulajdonságok:

  • A regisztrálni kívánt adatmezők tetszőlegesen testre-szabhatóak.
  • Tetszés szerinti táblázat alakítható ki a rögzítendő adatok számára.
  • A pontszerű és vonalas elemek rögzítéséhez egyedi rétegstruktúra tetszés szerint kialakítható.
  • Jogosultság kezelés egyedi igények szerint testre szabható (megtekintés/szerkesztés).

VízInfo - Működést támogató rendszer víziközmű szolgáltatóknak

A VízInfo alkalmazás jelentős hatékonyságnövekedést eredményez a víziközmű szolgáltatók tevékenységében:

  • Ügyvitel-támogató modul: koherens előfizetői, számlázási és szolgáltatás hozzáférési adatbázissal és térképi megjelenítéssel. Beépített funkciók a gyakori ügyfélszolgálati feladatok megsegítésére;
  • Üzemvitel támogató modul: a víziközmű rendszert alkotó hálózati és létesítmény elemek üzemben tartását, karbantartását és javítását támogató alkalmazás, amely kiemelt segítséget nyújt üzemzavarok, csőrepedések elhárításában;
  • Vagyonnyilvántartó modul: a víziközmű rendszerhez tartozó beruházások analitikus nyilvántartását, a mindenkori nettó eszközérték meghatározását és vagyonértékelési tevékenységeket támogató funkciócsoport.

 

Keresse meg cégünket bátran, amennyiben gondja van az alábbiak egyikével is:

  • Számlázási hatékonyság – sok a nem kiszámlázott fogyasztás
  • Illegális vízvételezésekből eredően nem számlázott szennyvízelvezetés
  • Hálózati kihasználtság növelése – új bekötési lehetőségek pontos ismerete
  • Gyors beavatkozás hálózati meghibásodás – csőrepedés – esetében
  • A szolgáltatásban közreműködő eszközök műszaki és pénzügyi jellemzőinek és adatainak pontos ismerete
  • Megfelelés az aktuális törvényi szabályozásnak

FlexMap - Térképi információk gyűjteménye

A FlexMAP segítségével publikált térképek megkönnyítik az Építési Iroda munkáját az:

  • az építéshatósági feladatok ellátásában
  • a Rendezési Terv közzétételében
  • az építmények építésügyi hatósági engedélyezés elkészítésében, vizsgálatában
  • a légi-fotók és hibrid térképek segítségével elvégezhető feladatok végrehajtásában

Egyszerűen és gyorsan tájékoztathatja a lakosságot a teljes közigazgatási területre vonatkozó közérdekű adatokról:

  • Kataszteri térképek
  • Rendezési Tervek
  • Választási körzetek térképei

Közzé teheti a város tulajdonában vagy üzemeltetésében lévő közművek műszaki adatait a megfelelő felhasználói kör számára:

  • Nyomvonalas összközmű térképek
  • Szakági nyilvántartási térképek – részletes szakági tartalommal
  • Közterület tartalom

AIR - Önkormányzati adó igazgatás

Ez az alkalmazás segíti az önkormányzati adóbevételek naprakész követését az önkormányzat regisztrált ÖNKADÓ adatbázisának a felhasználásával.

Az AIR rendszer egy webes alapú térképi megoldás, mely nagy mértékben megkönnyíti az önkormányzatok adóigazgatási- és gazdasági szervezeteinek munkáját.

Előnyök, funkciók:

  • Részletes tájékoztatást nyújt az önkormányzati adóbevételekről (telekadó, gépjárműadó, egyéb helyi adók)
  • Naprakész vezetői tájékoztató (VIR) az önkormányzat pillanatnyi pénzügyi helyzetéről és várható adóbevételeiről
  • Kintlévőségek nyomonkövetése